Οδοιπορικό Ιταλία 2013 (1) | ΕΙΣΑΓΩΓΗ
αναρτήθηκε στις 21/10/2013

Πώς να το πω τώρα… Εχμ… Να, δηλαδή… Πήγαμε ένα ταξιδάκι…

Ας μην κοροϊδευόμαστε όμως!! Περάσαμε πάλι τέλεια!!!

Σκόπευα από καιρό πριν μπει ο φετινός χειμώνας να κάνω ένα ταξίδι με αυτοκίνητο σε μια χώρα με οινοτουριστικό αλλά και γενικότερο ενδιαφέρον. Τελικά καταλήξαμε να πάμε στην Βόρειο Ιταλία με το αυτοκίνητο. Τα ταξίδια με το αυτοκίνητο (road-trips) είναι τα αγαπημένα μου άλλωστε! Η παρέα συμφώνησε και ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τη διαδρομή! Με τη διαφορά ότι δεν είδαμε μία χώρα, αλλά έξι. Καθώς δεν είχαμε δει κάποιες Βαλκανικές χώρες, αποφασίσαμε να πάμε από τα Βαλκάνια!

Διασχίζοντας, λοιπόν την Αλβανία, το Μαυροβούνιο, την Κροατία, ελάχιστα τη Βοσνία και τη Σλοβενία φτάσαμε στην Ιταλία, τον απόλυτο οινικό προορισμό!

Και όχι μόνο οινικό βέβαια! Παρμεζάνα, μοτσαρέλα, γκοργκοντζόλα, ζυμαρικά, πίτσα, gelato, διάσημοι οίκοι μόδας, εικαστικές τέχνες, αυτοκινητοβιομηχανία, ποδόσφαιρο, αρχιτεκτονική και φυσικά διάσημοι ζωγράφοι: Michelangelo, Raphael, Botticelli, Donatello, Caravaggio! Πανέμορφες πόλεις, επιβλητικοί καθεδρικοί και μουσεία και ένας αξιοζήλευτος τρόπος ζωής… Dolce Vita στην Ιταλία λοιπόν!

Η Βόρειος Ιταλία έχει πέντε σημαντικές οινοπαραγωγικές ζώνες. Εμείς επισκεφτήκαμε τις τρεις πιο σημαντικές: Friuli (Φρίουλι), Veneto (Βένετο) και Piemonte (Πιεμόντε). Μόλις τελειώσαμε με αυτά, καταλήξαμε πάλι στο Friuli, στο λιμάνι της Τεργέστης, όπου μετά από 2 μέρες πήραμε το πλοίο για την Ηγουμενίτσα και από εκεί πήγαμε στην Νάουσα, ώστε να γιορτάσουμε με τους φίλους μας την τελευταία μέρα αυτής της απίστευτης 16ήμερης περιπέτειας! Και να μοιραστούμε 2-3 από τα οινικά μας τρόπαια βεβαίως βεβαίως!

Θα ακολουθήσουν τον επόμενο καιρό τέσσερα posts: ένα για το Friuli, ένα για το Veneto, ένα για το Piemonte και ένα για τη Νάουσα (πετύχαμε τα καζάνια με το τσίπουρο!).

Προσδεθείτε λοιπόν! Ξεκινάμε!!

ΥΓ / Μη ζηλεύετε βρε! Πάτε κι εσείς!

Λίγο πριν την Καστοριά, όπου μείναμε το πρώτο βράδυ...   Χαμένοι κάπου στα Τίρανα, στην Αλβανία!

Λίγο πριν φτάσουμε στην παλιά πόλη του Dubrovnik, στην Κροατία.   Dubrovnik, Κροατία   Split, Κροατία

Η χειμερινή εκδοχή του Sveti Stefan στο Μαυροβούνιο...

Απολαμβάνοντας ένα Κροάτικο κρασί στο Split...

Μια μικρή προοπτική του Dubrovnik...

Μέσα στην Παλιά Πόλη, στο Dubrovnik!

Πάνω στα τείχη του Dubrovnik

Η περατζάδα με τις καφετέριες στο Split. Βαλκάνιοι όλου του κόσμου ενωθείτε!

Σε όλη τη διαδρομή είχαμε την Αδριατική στα αριστερά μας...

Και ιδού! Μεταβαίνοντας από τη Σλοβενία στην Ιταλία! Friuli ερχόμαστε!!

(συνεχίζεται)...

Φωτογραφίες: Σταυρούλα Μαριάμου

Γρηγόρης Κόντος, DipWSET

Οινογράφος, γευσιγνώστης, απόφοιτος Σχολής Οινοχόων και κάτοχος του WSET Diploma με αγάπη για τη γεύση, τα ταξίδια, τη μουσική, τους φίλους και την ευζωΐα γενικότερα. Ιδρυτής της Aegean Wine Selections για την προώθηση και εξαγωγή ελληνικών κρασιών. Είναι παντρεμένος με την Σταυρούλα Μαριάμου και έχει ένα γιο.